آموزش و راهنمایی خرید

آموزش کشیدن الگوی کیف چرم

الگوی کیف چرم

هنر چرم دوزی یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هنرهایی است که نه فقط در ایران که در سطح جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. دوخت چرم شبیه دوخت پارچه نیست که به راحتی و با دست یا چرخ‌های خیاطی معمولی انجام شود. ضخامت چرم زیاد است و برای تولید بسیاری از مصنوعات چرمی نیاز به ابزارهای خاصی وجود دارد. اما سرگرم کننده بودن این کار در کنار ارزشمند بودن چرم باعث می‌شود که افراد زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود به دنبال آموزش کیف چرم باشند. البته که خبره شدن در این کار و تولید مصنوعات چرمی با کیفیت حتی در ابعاد کوچک می‌تواند به تدریج به یک منبع درآمد عالی نیز تبدیل شود.

ازآنجائی‌که در میان انواع محصولات چرمی، انواع کیف‌ زنانه از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند همچنین آموزش دوخت کیف چرم در منزل و با ابزارهای اولیه چرم‌دوزی امکان پذیر است، لذا بر آن شدیم تا در این مطلب به آموزش کشیدن الگوی کیف چرم دست دوز (انواع الگو کیف چرم بزرگ گرفته تا کیف چرم پول‌های زنانه و مردانه) بپردازیم تا بتوانید به کمک آن‌ها کیف‌های جدید و جذاب بدوزید.

برای این‌که بتوانید آموزش الگو کیف چرم را یادبگیرید کافی است تصویر ارائه شده در این مطلب را با همین ابعاد پرینت کنید. سپس همین الگوی کیف چرم را روی کاغذ برش بزنید و یک ماکت کاغذی از آن بسازید. پس از آن که مطمئن شدید می‌توانید الگو را با ابعاد دلخواه پیاده‌سازی کنید بهتر است اول یک بار ابعاد مورد نظر را روی کاغذ الگو پیاده سازی کنید، سپس آن را روی تکه چرم خود بیندازید، برش بزنید و بدوزید.

الگو کیف آرایش چرم

کیف لوازم آرایش پیچیدگی خاصی ندارد و در عین حال وسیله مهم و پرمصرفی برای خانم‌هاست. تصاویر زیر دو الگو آموزش کیف چرم آرایش ساده اما متفاوت از یکدیگر هستند که بسته به سلیقه خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کرده و بدوزید.

الگو کیف آرایش چرم

 

الگوی کیف آرایش چرمی

 

الگو کیف اداری چرم

الگو کیف اداری چرم مردانه و زنانه  متفاوت است. البته مدلی که برای آقایان ارائه شده است را می‌توان به عنوان الگوی کیف چرمی دست دوز زنانه نیز استفاده کرد. ضمن آنکه این مدل‌ها به عنوان کیف دانشجویی نیز مناسب هستند.

الگو کیف اداری چرم مناسب آقایان

الگو کیف اداری چرم مناسب آقایان

این الگوی مدل کیف چرم دست دوز بزرگ مدل بسیار ساده‌ای دارد اما در عین حال بسیار جذاب و کاربردی است.

الگو کیف اداری چرم مناسب خانم‌ها

الگو کیف اداری چرم مناسب خانم‌ها

 

الگو کیف اداری چرم زنانه

دو مدل بالا الگو کیف چرم زنانه ساده هستند که برای استفاده خانم‌ها در محیط‌های اداری یا دانشگاهی بسیار مناسب‌اند.

آموزش کیف چرم دوشی زنانه با الگو :

الگو های زیر انواع مدل آموزش کیف چرم دست دوز با الگو زنانه ساده هستند که به دلیل سادگی ظاهری، هم می‌توانند برای محیط‌های اداری استفاده شوند و هم به دلیل زیبایی چشمگیر قابلیت استفاده در مجالس را دارند.

 

الگو کیف رودوشی چرم

 

 

الگو کیف رودوشی چرم زنانه مناسب اداره

 

الگو کیف رودوشی چرم

 

الگو کیف رودوشی چرم زنانه

 

الگو کیف رودوشی زنانه چرم

 

الگو کیف رودوشی چرم زنانه مناسب محیط های اداری

 

الگو آماده کیف رودوشی چرم زنانه

 

الگوی کیف چرم رودوشی زنانه ساده

 

الگو جامدادی چرم

الگو جامدادی با چرم

 

الگو جامدادی چرمی

جامدادی از آن وسیله‌های بسیار پرمصرفی است که به‌راحتی می‌توان آن را با چرم‌های نازک و سبک دوخت. برای دوخت جامدادی به مقدار کمی چرم و یک الگوی جامدادی چرم نیاز دارید که حتی می‌توانید آن را از گوشه و کنار باقی مانده از تکه چرم‌های بزرگ‌تری که برای دوخت کیف چرم از آن‌ها استفاده کرده‌اید جدا کنید.

الگوی رایگان کیف کمری

الگوی کیف کمریالگو کیف چرم کمری

کیف کمری چرم از آن کیف هایی هستند که برای کارهای روزانه بسیار مناسب هستند و استفاده از برای رفتن به خرید و یا پیاده روی روزانه بتوان از آن استفاده کرد. با استفاده از آموزش کشیدن الگوی کیف چرم کمری رایگان میتوانید یکی از این کیف های روزمره را برای خود تهیه کنید.

الگو کیف پول چرم

 قیمت کیف پول چرم خصوصا با وجود چرم های مصنوعی خرید آن را با مشکل مواجه کرده است بنابراین شاید هیچ وسیله چرمی به اندازه کیف پول چرم کاربردی نباشد. الگوی کیف پول چرم زنانه و مردانه تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. شاید فقط بتوان روی بدنه کیف‌پول‌های زنانه چرم کمی تزئینات به کار برد یا آن‌ها را با چرم‌های رنگی و طرح‌دار دوخت.

تصاویر زیر چندین مدل الگوی کیف پول چرم زنانه، الگو کیف پول چرم سه لت یا کیف کتی چرم مردانه بسیار ساده‌ای است که می‌توانید بر اساس سلیقه خود مدل دلخواهتان را از بین آن‌ها انتخاب کرده و بدوزید.

الگو کیف پول چرم زنانه

 

الگوی کیف پول چرم زنانه

 

الگو کیف پول چرم مردانه

 

الگو کیف پول چرم زنانه

 

الگو کیف پول چرم زنانه رنگ مشکی

 

الگو کیف پول چرم مردانه رنگ قهوه ای

 

الگو کیف پول چرم زنانه رنگ زرد

 

الگو کیف پول مردانه چرم

آموزش کشیدن الگوی کیف چرم دست دوز

الگو کیف مجلسی چرم

 

الگو کیف مجلسی چرمی

 

الگوی کیف مجلسی چرم

 

الگوی کیف مجلسی چرمی

خیلی جذاب است که یک خانم کیف مجلسی محبوبش را خودش بدوزد. برای تهیه کیف چرم زنانه مجلسی شیک نیاز به چرم مرغوب و الگو دارید. در ادامه چند الگوی کیف چرم زنانه مجلسی رایگان و آموزش دوخت مدل کیف چرم دست دوز زنانه مناسب مجلس را خواهید دید.

الگو جاسویچی چرم

الگو جاسویچی چرم

 

الگو جاسوئیچی چرمی

برای در آوردن این الگو ابتدا لازم است چرم را صاف کنید نحوه اتو کردن چرم را در مقاله ی دیگری از رادین چرم می توانید به خوبی بخوانید.برای ماشین دوستان سوئیچ ماشین به‌اندازه خود آن ارزشمند است؛ بنابراین اگر ماشین دوست هستید یا می‌خواهید برای یک فرد ماشین دوست جاسویچی بدوزید می‌توانید از الگوهای جذاب زیر استفاده کنید.

الگو دستکش چرم

دستکش نیز پوشینه چرمی بسیار محبوبی است که برخلاف ظاهر پیچیده‌ای که دارد، با یک الگوی مناسب به‌سادگی دوخته می‌شود. تصویر زیر الگو دستکش چرم مردانه است که البته می‌توان در صورت رعایت اندازه مناسب برای دوخت دستکش زنانه یا بچه‌گانه نیز از آن استفاده کرد.

 

الگو دستکش چرم مردانه

می‌بینید که با یک تکه چرم و الگوی مناسب چندین و چند مدل کیف چرمی یا سایر مصنوعات ساده مانند دستکش یا جاسویچی را می‌توان دوخت. پس ابتدا چند بار این کار را با کاغذ یا روی پارچه امتحان کنید، سپس آن را روی تکه چرم خود پیاده سازی کنید و از دست ساز چرمی خود یک عمر لذت ببرید.

برای اینکه بتوانید سالها از محصولات چرمی که تهیه کرده اید استفاده کنید باید به خوبی نکات زیر را بدانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *