فروش عمده ست کیف و کمربند چرم (تولیدی ست سه تکه و دو تکه مردانه )

در تولیدی ست کیف و کمربند با دقت و مهارت خاصی تولید شده است تا به هر استایلی جلوه‌ای خاص ببخشد. هر ست شامل یک کیف با کیفیت و یک کمربند متناسب است که با درج نشان برند شما، آماده فروش به مشتریان شما خواهد بود.

فروش عمده ست کیف و کمربند برای فروشگاه‌های لوازم چرمی، بوتیک‌های مد، و شرکت‌هایی که به دنبال ارائه هدایای تبلیغاتی خاص هستند، طراحی شده‌اند. با امکان درج نشان و برند سفارشی، شما می‌توانید محصولی منحصربه‌فرد و متمایز برای کسب‌وکار خود ارائه دهید.

هر ست کیف و کمربند با استفاده از بهترین مواد و با دقت فراوان تولید می‌شود.

توجه به جزئیات و استفاده از چرم‌های درجه یک، تضمین کننده دوام و زیبایی هر ست است. طراحی‌های مدرن و کلاسیک ما به راحتی با سلیقه‌های مختلف همخوانی دارد و جذابیت خاصی به هر سبک پوشش می‌بخشد.

ویدئویی محصولات فروش عمده ست کیف و کمربند

فروش عمده ست کیف و کمربند

تولیدی های زیادی وجود دارد که کار تولید محصولات چند تکه چرم را انجام می دهند اما برای تبلیغات برند خود بهتر است به مراجع معتبرتر و باسابقه تر مراجعه نمایید. گروه تولیدی رادین چرم سالهاست در حوزه تولید محصولات چرمی فعالیت می کند و به خوبی به نیازهای مشتریان خود آگاه است برای سفارش فروش عمده ست کیف و کمربند با واحد تولیدی رادین تماس بگیرید.

انواع ست های قابل سفارش عمده در رادین چرم :

— ست کیف پول و کمربند 

این ست شامل یک جعبه چوبی زیبا و لاکچری به همراه یک کیف پول چرمی کتی و با کیفیت و در نهایت یک کمربند چرم با سگگ فلزی بسیار با کیفیت و خوش دوخت می‌باشد که به عنوان یک هدیه در مراسمات مختلف بسیار مناسب است. 

— ست سه تکه چرم 

این ست شامل سه بخش کیف پول چرمی کتابی و با کیفیت، کمربند چرم اصل و با کیفیت و جاکارتی چرم می باشد که به صورت عمده قابل سفارش است و همانند کیف پاسپورتی عمده به عنوان یک هدیه جذاب برای مدیریت و همایش های مهم به حساب می آید.

 

برای سفارش عمده انواع کیف چرم بر روی شماره زیر کلیک کنید.

09353035558

 

سفارش عمده ست کیف و کمربند

1
خوش‌نامی برند

رضایت مشتریان ما اعتبار کار ماست. چرم کالایی لوکس و گرانبهاست که مشتریان خاص خود را دارد. اگر کیفیت محصول تولید شده پایین باشد هرگز محصول چرم به فروش نمی رسد. اما کیفیت بالای محصولات رادین همیشه موجب رضایت مشتریان بوده است. اگر شما هم به دنبال جلب رضایت مشتریان خود و خوشنامی برند خود هستید می توانید روی کیفیت محصولات رادین چرم حساب کنید. 

خرید عمده ست چرم
کارگاه تولیدی ست چرم
2
اولویت قرار دادن مشتری

رادین چرم با اولویت قرار دادن مشتریان خود توانسته نظر مثبت بخش زیادی از همکاران خود را جذب کند. مشتریان رادین عموما از کیفیت متریال، تحویل به موقع اجناس و قیمت مناسب تولیدی ست چند تکه رادین رضایت دارند. اگر شما هم به دنبال خرید عمده ست چرم مردانه از شرکتی هستید که رضایت مشتریان خود را به مشتریان دائمی تبدیل کنید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

3
قدرت طراحی مدرن و خلاقانه در انواع کیف

با توجه به افزایش طرح های موجود و افزایش تنوع در بازار نیاز مشتریان نیز متنوع شده است. رادین چرم با طرح های متنوع و رنگ های زیبای انواع ست های سه تکه، دو تکه و پنج تکه چرم را تولید و عرضه می کند و می تواند این اطمینان خاطر را برای شما ایجاد کند که پاسخگوی نیاز تمام مشتریان خود باشید.

خرید عمده ست چرم

کارگاه تولیدی کیف سه تیکه چرم

اگر کیفیت خروجی کار، افزایش خرید مشتریان قدیمی و رضایت خاطر آنها برای شما مهم است و میخواهید تبلیغات برند خود را فوق العاده انجام دهید می توانید روی تولیدی ست چرم رادین حساب کنید. رادین چرم متریال با کیفیت چرم را به چرم دوزان با مهارت خود می سپارد و انها با دقت و کیفیت در دوخت محصولی را به شما تحویل می دهندکه نتیجه سالها کار در عرصه‌ی دوخت و دوز چرم و کسب مهارت‌ و تجربه می باشد. سفارش شما به دست باتجربگان حوزه چرم دوزی سپرده می شود.