کیف عمده پاسپورتی + گردنی ( تحویل سریع و به موقع )

 کیف‌های پاسپورتی عمده تولید شده در رادین چرم، با کیفیت بالا و طراحی زیبا، انتخابی مناسب هستند. این کیف‌ها با امکان درج نشان و برند سفارشی شما ارائه می‌شوند، 

 هر کیف عمده پاسپورتی با دقت فراوان و از مواد اولیه با کیفیت تولید می‌شود. توجه به جزئیات در هر مرحله از تولید، تضمین کننده کیفیت و دوام است. طراحی‌های مدرن و کلاسیک تولید شده در کارگاه تولیدی کیف پاسپورتی عمده به راحتی با سلیقه‌های مختلف همخوانی دارد، و همچنین ارائه طرح‌های سفارشی بر اساس درخواست شما امکان‌پذیر است.

 کیف‌های پاسپورتی عمده به عنوان هدیه‌ای خاص و به یادماندنی در همایش‌ها و رویدادها عالی هستند.

این کیف‌ها گزینه‌ای عالی برای فروشندگانی هستند که به دنبال افزایش تنوع محصولات خود با محصولات با کیفیت و جذاب هستند.

فرآیند سفارش و تحویل ما آسان و سریع است و در صورت سفارش کیف پاسپورتی عمده در سریعترین زمان آن را به شما تحویل خواهیم داد.

کیف کمری

 

نمونه محصولات تولید شده در کارگاه تولید کیف عمده پاسپورتی 

سفارش کیف پاسپورتی عمده

برای سفارش کیف عمده پاسپورتی باید ویژگی های کیف های تولید شده را بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید اگر به دنبال جلب رضایت مشتریانتان هستید پیش از سفارش از تولیدی کیف پاسپورتی باید به این نکات زیر توجه فرمایید : 

— شکل ظاهری داخل کیف

بسیار مهم است که جنس پارچه درونی کیف پاسپورتی عمده چگونه است. پارچه داخلی کیف پاسپورتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به دلیل آنکه این کیف همراه سفر مشتریان شما است لازم است در داخل فضای مختلفی برای قرار دادن کارت و لوازم شناسایی مهیا باشد. این موضوع در خرید تمام محصولات چرم مانند ست چرم نیز برقرار است برای سفارش فروش عمده ست کیف و کمربند چرم اصل می توانید با همکاران ما تماس بگیرید

— جنس چرم کیف

جنس چرم در تولید کیف عمده پاسپورتی باید به گونه ای اشد که در اثر برخورد باران و برف یا در زیر آفتاب قرار گرفتن به راحتی از بین نرود. همچنین بند مورد استفاده برای این نوع کیف باید ضخامت مناسبی داشته باشد و به خوبی به کیف متصل شده باشد.

— قابلیت شست وشو 

همانطور که در بالا نیز اشاره شد به این دلیل که از این نوع کیف ها برای سفرهای ختلف استفاده می شود لازم است که حتما قابل شست و شو باشد.

نمونه محصولات تولیدی کیف عمده پاسپورتی


برای ثبت سفارش عمده خرید کیف پاسپورتی چرم با شماره های زیر تماس بگیرید.

09353035558


سفارش کیف پاسپورتی عمده از رادین چرم

3
کیفیت در تولید

نیاز بازار امروز افزایش کیفیت محصولات و نگه داشتن مشتران قدیمی است . با سفارش کیف پاسپورتی عمده از رادین چرم اطمینان داشته باشید در این حوزه ماندگار خواهید بود.

کیف کمری
کیف کمری
2
تحویل به موقع

یکی از نکات مهم در سفارش کیف پاسپورتی عمده تحویل به موقع و در موعد مقرر می باشد. رادین چرم با تحویل به موقع و در موعد مقرر سفارشات شما تحویل داده خواهد شد.

کارگاه کیف عمده پاسپورتی رادین تولید کننده انواع کیف های پاسپورتی در رنگ ها و طرح های مختلف متناسب با سلیقه ی شما. برای سفارش عمده کیف های گردنی و پاسپورتی با بهترین کیفیت با مشاوران ما تماس بگیرید

کوتاه و متخصر در مورد تولیدی کیف گردنی 
✅جنس کیف گردنی چرم با کیفیت
✅مناسب انواع سفرها 
✅ ارسالبه تمام نقاط ایران
✅ قابل سفارش   در تعداد مختلف
✅ نوع طرح هاگردنی – پاسپورتی 

1 دیدگاه در “کیف کمری

  1. ذبیحی گفت:

    برای سفارش کیف پاسپورتی عمده برای یک نمایشگاه میخوام سریعا سفارشات ارسال بشه حدود 100 تا میخواستم با شعار و اسم برند سفارش میگیرید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *