آموزش و راهنمایی خرید

ایده های مختلف هدایای تبلیغاتی جدید ( انواع هدایای تبلیغاتی خاص لوکس )

راهنمای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی

هدیه دادن و گرفتن از جذاب‌ترین کار‌هایی است که در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود. این کار لذتی را برای طرفین به همراه دارد که تا مدت‌ها فراموش نمی‌شود. اما از نکات و سختی‌های این کار انتخاب هدیه مناسب برای مناسبت‌های مختلف است. برخی از شرکت‌ها، بانک‌ها و ادارات مختلف به منظور تبلیغات فعالیت خود از هدایای خاصی مانند خودنویس، دفتر سررسید، کیف‌های چرمی و … استفاده می‌کنند. در ادامه قصد داریم ایده‌های جالبی را برای خرید هدیه تبلیغاتی معرفی کنیم.

 

انواع هدایای تبلیغاتی جدید

همان‌طور که گفته شد هدایای تبلیغاتی جدید در مناسب‌های مختلف برای تبلیغات فعالیت و کسب‌وکار خاصی انتخاب می‌شود. اما به نظر شما چه هدیه‌ای برای این جایگاه مناسب است؟

 

 

— هدیه تبلیغاتی لوکس

برخی از نمونه هدایای موجود دارای قیمت بالاتری بوده و به عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس شناخته می‌شوند. این اقلام معمولاً برای دسته خاصی از افراد یا مشتریان در نظر گرفته می‌شوند. در زیر نمونه‌ای از آن‌ها معرفی داشته‌اند. از این هدایا همچنین برای خرید هدایای سازمانی نیز می‌توان استفاده کرد.

 

  •  خودنویس

خودنویس یکی از گزینه‌های بسیار لوکس و عالی است که می‌توانید به عنوان کادو تبلیغاتی عالی و کاربردی از آن استفاده نمایید. از آن‌جایی که معمولاً خودنویس بیشتر استفاده شده و در مقابل دید است، می‌تواند گزینه‌ای عالی به عنوان هدایای تبلیغاتی باشد. شما می‌توانید از این گزینه برای هدیه دادن به مدیران شرکت‌های دیگر و افراد رتبه بالا استفاده نمایید.

 

 

  • ست‌های چرمی

ست هدیه چرم مردانه از جمله هدایای لوکس و بسیار جذاب هستند که به عنوان هدیه در مناسب‌های مختلف و همچنین هدیه تبلیغاتی انتخاب می‌شوند. ست‌های چرمی انواع مختلفی داشته و معمولاً شامل کیف پول، جاسوئیچی، کمربند، جاکارتی و اقلامی از این قبیل هستند.

ایران دارای شرکت‌های معتبری است که در زمینه تولید محصولات چرمی فعالیت می‌کند. علاوه بر ان این محصولات در دسته صنایع دستی نیز قرار می‌گیرند که می‌توانید برای هدیه دادن به طرف‌های خراج از ایران نیز استفاده کنید. هدیه‌ای بسیار نفیس و ارزشمند که شما را در ذهن مشتریان ماندگار می‌کند. برای خرید عمده کمربند مردانه با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

 

  • محصولات چرم

محصولات چرم تنوع بالایی داشته و می‌توانید به عنوان هدیه‌ای بسیار لوکس از آن‌ها انتخاب نمایید. محصولاتی مانند کیف چرم در اندازه‌ها و ابعاد مختلف، جاکارتی، کمربند، کیف پول زنانه چرم و مردانه و سایر وسایل چرمی که کاربرد‌های زیادی دارند، در این دسته قرار می‌گیرند. محصولات چرمی همیشه و همه جا می‌توانند گزینه‌ای عالی برای هدیه دادن باشند. علاوه بر آن به دلیل کیفیت عالی طول عمر بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند. برای خرید کیف آرایشی عمده با نام برند خود می توانید با کارشناسان رادین چرم تماس بگیرید.

 

صنایع دستی یکی از انواع هدیه های تبلیغاتی

 

  • صنایع دستی

ایران دارای مجموعه‌ای نفیس و ارزشمند از صنایع دستی متنوع است. صنایع دستی ایران در تمام دنیا جایگاه ویژه‌ای داشته و می‌توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص مورد استفاده قرار بگیرند. ظروف، ساعت‌ها و قاب‌های میناکاری یا خاتم کاری از جذاب‌ترین و با ارزش‌ترین نمونه‌های هدیه تبلیغاتی لوکس هستند.

 

— هدایای تبلیغاتی خاص همایش‌ها

همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف با اهداف متفاوتی ازجمله معرفی فعالیت‌ها، انتخاب برترین‌ها و … چندین بار در سال برگزار می‌شوند. همایش‌هایی که به عنوان سالگرد تأسیس یک شرکت یا برای انتخاب برترین نیرو‌های کار یک مرکز انجام می‌شود.

معمولاً در برگزاری همایش‌ها از هدیه خاصی برای اهدا به شرکت‌کنندگان استفاده می‌شود. این نوع هدایا نسبت به هدایای لوکس قیمت کمتری داشته اما به عنوان یک یادگاری و محصول تبلیغاتی بسیار مهم است. در ادامه برخی از محصولات پر استفاده برای هدیه در همایش‌ها معرفی شده‌اند. جاکارتی تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی شرکت ها و همایش ها می باشد برای تهیه این هدیه می توانید با مرکز پخش عمده جاکارتی در تهران تماس بگیرید.

 

 

ذفتر سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی

  • سررسید تبلیغاتی

سررسید از دسته محصولات و بهترین هدایای تبلیغاتی پر استفاده در مناسبت‌های مختلف است. سررسید‌ها کاربرد‌های بسیار زیادی دارند و در کنار آن یک مجموعه با چاپ لوگو و معرفی فعالیت خود به انجام تبلیغات می‌پردازد. بسیاری از شرکت‌ها و بانک‌ها در ابتدای سال جدید اقدام به چاپ تعداد زیادی سررسید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

  •  لوازم التحریر

یکی دیگر از انواع هدایای تبلیغاتی که مخصوصا در همایش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، انواع لوازم التحریر است. دفترچه یادداشت، دفتر، خودکار و انواع وسایلی که بسیار کاربردی و جذاب هستند.

  • پوشه و فولدر

در بسیاری از همایش‌ها فرم‌ها و برگه‌هایی که اطلاعات همایش در آن درج شده در پوشه‌ها و فولدر‌های خاصی با عنوان یا لوگوی برگزار‌کننده همایش به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

  • جاسوئیچی

جاسوئیچی یکی از هدایای بسیار ارزشمند است که به عنوان هدیه در نظر گرفته می‌شود. از آنجایی که این وسیله همیشه همراه فرد است می‌تواند گزینه‌ای عالی با قیمت مناسب برای انجام تبلیغات باشد.

  • کیف گردنی

یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب برای همایش ها می تواند انواع کیف‎‌‌های گردنی یا کیف دوشی مردانه چرم باشد که در تمام سفرها همراه شما باشد. برای سفارش کیف عمده پاسپورتی با مشوران ما تماس بگیرد

 

ایده های مختلف هدایای تبلیغاتی جدید ( انواع هدایای تبلیغاتی خاص لوکس )

 

— هدایای تبلیغاتی هوشمند

در کنار تمام موارد گفته شده می‌توان از اقلام هوشمند به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده نمود. از آنجایی که این محصولات نیز قیمت بالایی دارند، می‌توان آن‌ها را به عنوان هدیه‌ای لوکس در نظر گرفت. این نوع هدایا نیز تنوع بالایی دارند که در ادامه به معرفی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم.

  • هندزفری تبلیغاتی

هندزفری ازجمله وسایل بسیار پرکاربرد و ضروری مخصوصا برای استفاده در محیط‌های شلوغ است. این وسیله نیز می‌تواند گزینه‌ای عالی برای هدیه دادن باشد.

  • فلش مموری

فلش مموری‌ها نیز یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی هوشمند هستند که شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

— هدایای تبلیغاتی لاکچری برای بانوان

خرید هدایای تبلیغاتی گاهی اوقات بر اساس جنسیت مشتریان متفاوت است. بانوان اختصاصی بعضی از سازمان ها به شمار می آیند و انتخاب هدیه خاص برای آن‌ها بسیار مهم است. شاید بتوان از تمام موارد گفته شده برای هدیه دادن به بانوان نیز استفاده کرد. اما بسیاری از شرکت‌ها و مراکز هدیه‌های خاص و ویژه‌ای را برای بانوان در نظر می‌گیرند.

ترمه، ظروف تزئینی، رومیزی‌های سنتی، ست‌های چرم زنانه، کیف لوازم آرایش، کیف زنانه چرم، ساعت و … ازجمله اقلامی هستند که می‌توان به طور خاص برای بانوان در نظر گرفت.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی اداری

یکی از بهترین راه های تبلیغات محصول و برند، شرکت های طرف قرار داد شما می باشد. بهترین ایده برای تبلیغات اداری استفاده از تقویم رومیزی می‌باشد. تقویم موردنیاز تمام افرادی که در یک اداره کار و فعالیت می‌کنند می‌باشد. از پرسنل و کارمندان تا مدیران یک شرکت. 

ایده ظریف و زیبای دیگر برای دادن هدایای تبلیغاتی استفاده از گلدان‌های کوچک می‌باشد. برای پرسنل شرکت گلدان‌های رومیزی کوچک از انواع ساکولنت‌ها تهیه کنید تا با تلطیف فضای کار آنها نام برند خود را برای همیشه در ذهن آنها ماندگار کنید. یکی از ایده های دیگر استفاده از جاکارتی فلزی تبلیغاتی است که همواره در مکان های عمومی همراه مشتریان شما باشد.

 

حرف آخر :

همان‌طور که هدیه دادن و گرفتن در هر زمینه و مناسبتی جذاب و خوشایند است، هدایای تبلیغاتی نیز از جمله روش‌های تبلیغاتی است که مخاطبان را کاملاً مجذوب و شیفته برند می‌کنند. قطعاً هیچ فردی از دریافت هدیه هرچند کوچک و کم ارزش ناراحت نمی‌شود و حس خوشایندی به او منتقل می‌شود. شما به عنوان صاحب یک شرکت یا کسب‌وکار خاص باید در مناسب‌های مختلف حتماً هدیه‌های خاصی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *