آموزش و راهنمایی خرید

استایل کلاسیک دخترانه + مردانه (چگونه استایل کلاسیک داشته باشیم؟ )

استایل کلاسیک دخترانه + مردانه (چگونه استایل کلاسیک داشته باشیم؟ )

تا به حال فکر کرده‌اید که چرا کمد پر از لباس دارید اما چیزی برای پوشیدن ندارید؟ سبک کلاسیک و ادغام آن با لباس‌هایی که دارید، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین استایل را داشته باشید. برخی از افراد یا به دلخواه خود یا برای اینکه منحصر‌به فرد باقی بمانند، از مد رایج دوری می‌کنند. روند‌های مد می‌آیند و ‌می‌روند، اما برخی از گرایش‌ها هستند که فراتر از زمان باقی می‌مانند استایل کلاسیک، نوعی از استایل است که همیشه مد است. این استایل‌ها، سبک‌های لباسی هستند که برای سالیان متمادی رایج بوده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد استایل‌های کلاسیک صحبت کنیم. اگر شما هم به این سبک از استایل علاقمند هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

استایل کلاسیک چیست؟

برای ایجاد یک استایل کلاسیک، فرد باید لباسی انتخاب کند که در طول زمان، با تناسب، رنگ‌ها و الگو‌های جذاب باشد. لباس‌های کلاسیک را نیز می‌توان با لباس‌های مدرن ترکیب کرد و ظاهری متفاوت ایجاد کرد. لباس‌های کلاسیک، همیشه مد هستند و خوبی استفاده از آن‌ها این است که تقریباً برای هرجایی و هر مراسمی می‌توانید با کمی خلاقیت و ترکیب رنگ‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

استایل کلاسیک دخترانه + مردانه (چگونه استایل کلاسیک داشته باشیم؟ )

 

اصول لباس پوشیدن به سبک کلاسیک

برای برخی از افراد، سبک‌های کلاسیک خسته‌کننده و معمولی هستند. اما سادگی و شفافیت لباس‌های کلاسیک و برش‌های ساده، این نوع لباس‌ها را بسیار متنوع و قدرتمند کرده است. همچنین می‌توان آن‌ها را با لباس‌های غیر کلاسیک ترکیب کرد تا ظاهری محکم‌تر به آن ببخشد. استایل کلاسیک برای انواع فصل ها قابل استفاده است و می‌توانید مخصوصا برای داشتن یک استایل پاییزی شیک نیز از آن استفاده نمایید.

برای استایل‌های کلاسیک، رنگ‌های قهوه‌ای، سیاه، سفید، آبی پررنگ و خاکستری بسیار مناسب هستند. هر فردی که یک کمد پر از لباس‌های استایل کلاسیک داشته باشید، بدون شک، یک لباس مشکی رنگ هم خواهد داشت.

لباس‌های خال‌خالی، راه راه، طرح‌های گلدار و شلوار چهارخانه‌ای، حس کلاسیکی به لباس می‌بخشد. برش‌های متناسب، لبه‌های منظم، رنگ‌های خنثی و … مواردی هستند که در سبک‌های کلاسیک به‌چشم می‌خورند. از این نوع استایل به عنوان استایل دانشجویی دخترانه نیز می توانید استفاده نمایید اما در انتخاب انواع آن باید دقت نمایید.

استایل کلاسیک دخترانه + مردانه (چگونه استایل کلاسیک داشته باشیم؟ )

 

آیتم‌های لباس مناسب استایل کلاسیک زنانه

برای زنان، سبک کلاسیک می‌تواند یک سبک زیبا و ایده‌آل باشد. یک خانم با استایل کلاسیک، نمی‌ترسد که پول‌های خود را برای داشتن لباس‌های زیبا و باکیفیت خرج کند، زیرا می‌داند که این لباس‌ها حتی با گذشت زمان هم جذابیت خاص خود را دارند و قدیمی به‌نظر نمی‌رسند.

از آیتم‌های لباس مناسب استایل کلاسیک زنانه می‌توان به لباس ساده، کیف چرم زنانه مجلسی شیک و رژ لب قرمز اشاره کرد که جزء جدایی‌ناپذیر این استایل هستند. این دسته از زنان با این استایل، اعتماد به نفس بالایی دارند و با لباس‌های کاملاً ساده در مجالس حاضر می‌شوند. پارچه‌هایی با طرح‌های شلوغ و رنگارنگ در این استایل‌ها دیده نمی‌شود. در این استایل‌ها با این لباس‌ها ساده هستند، بهتر است بیشترین هزینه خرج کیف چرم زنانه و یا حتی کفش‌های چرم و جذاب شود. اگر دختر مورد علاقه تان این سبک را برای استایل روزمره خود انتخاب کرده است خرید هریک از آیتم های این سبک می‌تواند یک ایده کادو تولد برای دختر جذاب باشد.

 

 

استایل کلاسیک دخترانه + مردانه (چگونه استایل کلاسیک داشته باشیم؟ )

 

آیتم‌های لباس مناسب استایل کلاسیک مردانه

مهمترین نکته در مورد استایل کلاسیک مردانه این است که متناسب با سایزتان باید لباس بپوشید. کت و شلوار، تی‌شرت و یا حتی شلوار شما باید متناسب با سایز و استایل شما باشد. اگر اضافه وزن دارید، باید لباس‌هایی بپوشید که شما را لاغرتر نشان می‌دهد و اگر هم لاغر هستید، باید نوع لباس شما باعث شود که حجم عضلاتتان بیشتر دیده شود. در استایل کلاسیک مردانه سعی کنید همیشه لباس‌های ساده بپوشید و نیازی نیست هزینه‌های زیادی را خرج لباس‌های گران قیمت و زینتی کنید!

کت و شلوار مشکی یا خاکستری می‌تواند زیبایی چندانی را به استایل مردانه شما ببخشد. علاوه بر این، حتی پوشیدن یک پیراهن سفید متناسب با سایز و اندامتان می‌تواند زیبایی استایل کلاسیک را تکمیل کند.

در حالی که شلوار جین تنگ ممکن است در حال حاضر مد روز باشد، شما می‌توانید یک شلوار جین ساده و راحت بپوشید. شلوار جین تیره به همراه کت اسپرت مردانه یا یک تیشرت سفید هم زیباست. برای استایل‌های کلاسیک مردانه حتی می‌توانید از مراسم‌ها یک شلوار کتان تهیه کنید. کفش آکسفورد مردانه همیشه و کمربند‌های چرم استایل کلاسیک شما را جذاب‌تر خواهد کرد که می‌توانید آن را در رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی تهیه کنید. حتی این کفش‌ها را می‌توانید با کت و شلوار، کت کتان و کت اسپرت بپوشید. می توانید در این استایل از کیف پاسپورتی چرمی نیز استفاده نمایید و با ست کردن آن با کفش خود لاکچری بودن را به استایل خود بی‌افزایید.

 

استایل کلاسیک دخترانه + مردانه (چگونه استایل کلاسیک داشته باشیم؟ )

 

از چه لباس‌هایی در سبک کلاسیک استفاده نکنیم؟

ممکن است ندانسته به سمت سبک کلاسیک کشیده شده باشید، بدون اینکه بدانید دقیقاً چه چیزی یک کمد لباس کلاسیک را تعریف می‌کند، اما باید بدانید که برخی از لباس‌ها اصلاً برای سبک کلاسیک مناسب نیستند.

به عنوان مثال، سبک‌های مد روز و پیشرفته مورد توجه شما نیستند. لباس‌هایی که روی خود چاپ‌های شلوغ دارند و دارای رنگ‌های زیادی هستند.

به‌عنوان مثال، بیشتر خانم‌های سبک کلاسیک ترجیح می‌دهند در تیپ و استایل خود از جزئیات و اکسسوری‌های بسیار ساده و کوچک استفاده کنند. یا حتی برای استایل‌های مردانه، بهتر است فکر پوشیدن شلوار‌های زاپدار و شلوار جین را از سرتان بیرون کنید. همچنین شلوار‌های بگی مردانه و شلوار‌های چسبان هم بر خلاف استایل کلاسیک هستند.

بعضی از افراد می گویند اگر می خواهیم این استایل را داشته باشیم با کیف های کوله ای و راحت باید خداحافظی کنیم اما این گفته غلط است می توانید استایل کلاسیک خود را با یک کوله پشتی چرمی نیز داشته باشید. فقط باید در انتخاب نوع آن دقت کافی را به خرج دهید و از کیف هایی که به سبک مدرن طراحی شده اند استفاده نکنید.

 

اکسسوری‌های استایل‌های کلاسیک

معمولاً اکسسوری‌هایی که در استایل کلاسیک دیده می‌شود ساده و زیبا هستند. برای زیورآلات، معمولاً خانم‌ها زیورآلات ساده و مینیمال، کیف چرم کمری ساده و باریک یا کیف دوشی چرمی زنانه و مردانه استفاده می‌کنند. این در حالی است که آقایان هم می‌توانند از ساعت عقربه‌ای دسته چرمی یا فلزی استفاده کنند.

 

سخن پایانی

سبک لباس کلاسیک شخصیت افراد را توصیف می‌کند. بیشتر افرادی که این سبک از استایل را دوست دارند، ترجیح می‌دهند ظاهری جاودانه، لباس‌هایی ساده ولی در عین حال شیک، کفش‌های چرمی و کیف‌های دستی داشته باشند. انتخاب لباس‌های کلاسیک همیشه یک فرد را زیبا نشان می‌دهد. افرادی که سبک‌های لباس کلاسیک را ترجیح می‌دهند تمایل به انتخاب‌های گران قیمت دارند. از آنجایی که به ارزش‌ها اهمیت بیشتری می‌دهند، در خرید مهارت دارند. آن‌ها محافظه کار‌تر از دیگران هستند و لباس‌های موجود در کمدشان در عین سادگی، از رنگ‌های خنثی‌تری مانند مشکی، خاکستری، بژ و آبی سرمه‌ای تشکیل شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *