آموزش و راهنمایی خرید

جدیدترین استایل دانشجویی دخترانه ( استایل دانشجویی رسمی و اسپرت )

استایل دانشجویی دخترانه

 با نزدیک‌شدن به فصل بازگشایی دانشگاه‌ها در مهرماه، پسران و دختران دانشجو به دنبال یافتن و خرید لباس و کیف و کفش مناسب برای ساخت یک استایل دانشجویی خاص و شیک هستند. استایل دانشجو در عین زیبایی و شیک‌بودن بایستی نشان‌دهنده جایگاه بالای دانشجو در جامعه نیز باشد.

دانشجویان از دسته افراد فرهیخته در بین مردم هستند که می‌توانند تیپ و استایل خود را برای ایجاد این تمایز با سایر افراد تنظیم کنند. ایجاد استایل دانشجویی شیک به معنای هزینه زیاد برای خرید لباس و کیف و کفش نیست. بلکه به معنای خرید این اقلام با قیمت مناسب و جلوه‌ای در خور است.

در استایل دانشجویی شما هماهنگی پارچه و جنس لباس‌ها، هماهنگی رنگ‌ها، ایجاد هارمونی رنگ با پوست بدن و رنگ موها و… همگی نکات ریزی هستند که بر زیبایی و جذابیت ظاهری‌تان تأثیر می‌گذارند. در این مورد، توجه به جنس لباس، کیف و کفشی که خریداری می‌کنید بسیار مهم است.

شما لباس‌ها و کیف و کفش مخصوص دانشگاه را به‌صورت روتین و روزانه استفاده خواهید کرد. از این رو بایستی به دنبال تهیه اجناسی باشید که هم از نظر ظاهر مقبول و جذاب باشند و هم دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند. در بین انواع جنس پارچه به خصوص در مورد کیف و کفش استقبال دانشجویان از جنس چرم بسیار بالاست. چرم علاوه بر لوکس و لاکچری بودن، جنسی مناسب فضاهای رسمی و اداری می‌باشد.

 

ایده های استایل دانشجویی

این استایل می‌تواند با انواع لوازم و اکسسوری‌ها تکمیل شود. به عنوان مثال از نظر بسیاری از کارشناسان صنعت مد و زیبایی، کیف در استایل نقش یک اکسسوری را دارد. درحالی‌که به نظر برخی دیگر و به‌خصوص از نظر خود دانشجویان کیف یکی از ضروری‌ترین لوازم آنها برای رفتن به دانشگاه است. این وسیله در عین کاربردی‌بودن، می‌تواند از نظر زیبایی‌شناختی نیز بر استایل شما تأثیر بگذارد.

 در استایل دانشجویی پاییزی شما لباس‌های به رنگ‌های گرم همچون نارنجی، زرد و قهوه‌ای می‌توانند جلوه بسیار زیبایی داشته باشند عموما استایل های وینتیج یا استایل کژوال مورد استقبال تر از سایر سبک‌ها می‌باشد. شما می‌توانید این استایل پاییزی را با یک کیف چرم قهوه‌ای تکمیل کنید. البته برخی افراد علاقه‌مند هستند که کیف و کفش مورد استفاده آنها با هم‌ست باشد. این موضوع نیز می‌تواند جذابیت بالایی ایجاد کند. کیف و کفش‌های چرمی هم با لباس‌های اسپرت و هم با لباس‌های رسمی به راحتی ست می‌شوند.

 

— استایل دانشجویی دخترانه

 

استایل دانشجویی

استایل دانشجویی پاییزی

استایل دانشجویی

استایل دانشجو جدید

استایل دانشجویی جدید

استایل دانشجویی دخترانه

جدیدترین استایل دانشجویی

جدیدترین استایل دانشجویی دخترانه

جدیدترین استایل دانشجویی پاییزی

استایل دانشجویی دخترانه جدید

استایل دانشجویی شیک

استایل دانشجو

 

در استایل دانشجویی دخترانه شما طرح لباس، رنگ و مدل لباس و کیف و کفشی که استفاده می‌کنید تعیین‌کننده رسمی یا اسپرت بودن استایلتان خواهد بود. افراد علاقه‌مند به استایل‌های اسپرت در این مورد به سراغ استفاده از انواع شومیز، مانتوهای جین، مانتوهای اسپرت کوتاه، در کنار شلوارهای مام فیت یا مام استایل، کوله‌پشتی و کتونی یا کفش‌های اسپرت می‌روند.

درحالی‌که افراد متمایل به تیپ و استایل‌های رسمی استفاده از مانتوهای کتی، مانتو و شلوار ست اداری، کفش‌های راحتی یا پاشنه‌بلند و… را ترجیح می‌دهند. در استایل‌های رسمی تنوع رنگ اغلب کمتر از استایل‌های اسپرت است. در واقع رنگی بودن المان‌های مورداستفاده در استایل خود نوعی اسپرت بودن محسوب می‌شود.

 در استایل دانشجویی پاییز و زمستانی شما استفاده از یک یا دو المان چرم می‌تواند ظاهری شیک‌تر ایجاد کند. انواع استایل پاییزی دخترانه را نمی توان برای دانشگاه استفاده کرد اما بهتر است یک هودی، بارانی و کت چرم، شکت های گرم را در کمد خود برای روزهای پاییزی داشته باشید.

به‌عنوان مثال می‌توانید یک پالتو یا بارانی زیبا را با یک کیف چرم شیک برای ایجاد استایلی جذاب استفاده کنید. همچنین کیف و کوله پشتی چرم طبیعی در فصول سرد سال می‌توانند با انواع بوت و نیم‌بوت چرم نیز ست شوند. علاقمندان به ایجاد این نوع استایل خاص می‌توانند اقدام به خرید انواع کیف زنانه چرم طبیعی در رنگ‌های مختلف نمایند.

 برای ایجاد یک استایل شیک در زمستان علاوه بر رنگ‌های متداول اجناس چرم از جمله مشکی و قهوه‌ای، بوت، نیم‌بوت و کیف و کوله‌پشتی‌ها نیز طرفداران زیادی دارند. آنها به‌خصوص در روزهای برفی که برف سطح زمین را پوشانده است، هارمونی رنگ بسیار زیبایی با محیط ایجاد می‌کنند.

دختران دانشجوی خوش‌سلیقه علاوه بر ست‌کردن رنگ کیف و کفش و لباس‌های خود به سایر اجزای بدن و صورت از جمله رنگ لاک ناخن‌ها، جنس و رنگ اکسسوری‌ها و… نیز دقت دارند. در این مورد به‌عنوان مثال لاک به رنگ سفید در کنار یک کیف چرم دوشی زنانه و بوت چرم سفید می‌توانند با ناخن‌های به رنگ لاک سفید ست شوند. اگر این استایل موردپسند شما باشند توصیه می‌کنیم که برای جلوه بیشتر این عناصر سایر لباس و اکسسوری های خود را تک رنگ به‌عنوان مثال مشکی، طوسی یا عسلی انتخاب کنید.

 

— استایل دانشجویی پسرانه

استایل دانشجویی پسرانه نیز می‌تواند با استفاده از کیف چرم مردانه تکمیل شود. مردان اغلب حساسیت زیادی نسبت به تیپ و استایل خود نشان می‌دهند. کوله‌پشتی چرم مردانه و خرید کیف رودوشی می‌توانند شما را به یک مرد فرهیخته جذاب تبدیل کنند. در بین انواع استایل‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید، استایل چرم یکی از پرطرفدارترین موارد است. استایل چرم مردانه علاوه بر جذابیت، بسیار لوکس نیز به نظر می‌رسد.

علاوه بر کیف چرم مردانه می‌توانید از کت چرم، کفش چرم، کمربند چرم و… نیز برای ایجاد هماهنگی بیشتر در استایلتان استفاده کنید. علاقه‌مندان به صنعت مد و لباس می‌دانند که در عکس‌های منتشر شده از مدل‌های مردانه، استفاده از اکسسوری های چرم جایگاه ویژه‌ای دارد.

هر چند که دختران کیف را بیشتر به‌عنوان یک وسیله ضروری با خود حمل می‌کنند؛ اما برای مردان کیف بیشتر جنبه اکسسوری و تزئینی دارد. از این رو حتی اگر برای رفتن به دانشگاه علاقه‌ای به داشتن کیف بزرگ دستی یا کوله پشتی ندارید، یک کیف چرم مردانه جمع‌وجور خاص تهیه و استایل خود را جذاب‌تر کنید. در داخل کیف چرم مردانه شما می‌تواند خودکار، مدارک شناسایی، برگه‌های A4 یا چند برگ از جزوه یک واحد درسی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *