آموزش و راهنمایی خرید

ایده کادو تولد برای پسر ( لاکچری + جدید ) بهترین ایده های کادو برای پسر

ایده کادو تولد برای پسر

ایده کادو تولد برای پسر می تواند هر کادوی کاربردی مورد نیاز برای این جنس سهل پسند باشد. آقایان بر خلاف بانوان سخت پسند و ایراد گیر نیستند. البته این موضوع در مورد اکثریت آنها صدق می کند و قطعا استثناهایی نیز در این وادی وجود دارند. آنها از هر کادویی که بتوانند از آن استفاده کنند لذت می برند.

هر چند که در بین هدایای مناسب برای خانم ها، لوازم تزیینی و وسایلی که صرفا جنبه زیبایی شناختی دارند، جایگاه ویژه ای دارد، اما آقایان کمتر از این هدایا استقبال می کنند. به همین جهت است که گفته می شود ایده کادو تولد برای پسر بهتر است جنبه کاربردی داشته باشد.

آقایان در محل کار، تحصیل، منزل و یا حتی مسافرت های خود از وسیله هایی استفاده می کنند که هدیه دادن این وسیله ها به آنها می تواند ایده جذابی باشد.

ایده کادو تولد برای پسر

 

ایده کادو برای پسر

 

در اینجا به چند مورد از بهترین انواع ایده کادو تولد برای پسر اشاره می کنیم. شما می توانید با توجه به شناختی که از مخاطب خود و لوازم مورد نیاز او دارید، یکی از هدایای زیر را خریداری و به عزیزان جنس مذکر تان هدیه کنید. قطعا توجه به کیفیت و خرید از مراکز معتبر در این مورد نباید فراموش شود. جهت صرفه جویی در زمان و هزینه می توانید گزینه منتخب خود را در فروشگاه های اینترنتی معتبر یافته و به صورت اینترنتی سفارش دهید.

  • کیف دوشی

کیف دوشی چرم طبیعی مردانه می تواند یک ایده کادو تولد برای پسران دانشجو، دانش آموز، کارمند، عکاس، روزنامه نگار و … باشد. در حالت کلی این گزینه یک مورد ایده آل برای مردانی است که برای رفتن به محل کار یا تحصیل خود نیاز به کیف جهت حمل انواع مدارک، اسناد و اوراق دارند.

کیف دوشی چرمی که برای این منظور خریداری خواهید کرد می تواند تولید شده از چرم اصل یا چرم مصنوعی باشد. قطعا چرم اصل و طبیعی زیبایی، دوام و ماندگاری بالایی دارد اما گران قیمت تر است. علاقمندان به خرید کیف دوشی چرم اصل می توانند با مطالعه نکات مربوط به تشخیص چرم اصل از مصنوعی خریدی ایمن داشته باشند.

 

 

  • لوازم گیمینگ؛ بهترین ایده کادو تولد پسر

لوازم گیمینگ برای آقایان به اندازه طلا برای بانوان جذاب هستند. اغلب مردان اعم از مجرد یا متاهل دوست دارند که ساعاتی از روز خود را صرف تفریح و گیمینگ کنند. آنها بیشتر زمان عصر را که پس از رفع خستگی یک روز کاری به دنبال تفریح هستند، برای این منظور مناسب می دانند.

فرقی نمی کند که یک مرد در چه سن و سالی باشد. آنها اغلب از گیمینگ و به خصوص رقابت در این زمینه لذت می برند. در پیاده روی در پارک های مختلف قطعا پیرمرد، مردان میانسال، جوان و حتی نوجوانانی را دیده اید که مشغول انجام بازی هایی چون تخته، شطرنج و … هستند. پس انواع لوازم گیمینگ دیجیتال و غیر دیجیتالی می توانند ایده مناسبی برای هدیه روز مرد نیز باشند.

 

  • کیف پول

کیف پول مردانه چرم طبیعی تنها مخصوص کارمندان، دانشجویان یا افراد مرتبط با قلم و کاغذ نیست. این ایده کادو تولد برای پسر، می تواند یک هدیه کاربردی برای هر مردی با هر سن و سال باشد. کیف های پول چرم مردانه دارای طرح و رنگ های مختلفی ارائه می شوند که می تواند تامین کننده نیاز افراد با سلایق متفاوت باشد. از طریق لمس، بو و انجام برخی تست ها می توانید کیف پول چرم اصل را از کیف پولی که از چرم مصنوعی تولید شده است تشخیص دهید.

 

  • کیف اداری

کیف چرم اداری مردانه برای یک کارمند بهترین هدیه است. کارمندان شرکت های خصوصی و دولتی مختلف، اعم از کارمندان بانک، اساتید و کارکنان دانشگاه ها و … اغلب در هنگام رفتن به محل کار خود یک کیف اداری همراه دارند. این کیف اداری می تواند انواع مختلف اسناد، مدارک، جزوات، کتاب، کاغذ، خودکار و … را شامل شود.

کیف های اداری چرم ظاهری شیک و جذاب تر از سایر کیف های اداری دارند. چرم در حالت کلی یک جنس لوکس است که طرفداران زیادی به خصوص در بین افراد علاقمند به استایل های رسمی دارد.

 

 

  • لوازم کمپینگ؛ ایده کادو برای پسر

لوازم کمپینگ لوازم مورد علاقه افراد طبیعت گرد، علاقمندان به سفر و کوهنوردان هستند. این لوازم می توانند شامل انواع صندلی سفر، لوازم پخت و پز سیار، ظروف مسافرتی، کلمن و فلاسک های آب و چای، کوله پشتی کوهنوردی، چادر و … باشند. هر فرد علاقمند به طبیعت از هدیه گرفتن این لوازم استقبال می کند.

شما می توانید با در نظر گرفتن لوازم مورد نیاز مخاطب خود جهت کمپینگ، اقدام به خرید یکی از این گزینه ها کنید. شاید خود شما نیز در بسیاری از سفرها همراه مخاطب مردی که برای او لوازم کمپینگ پیشکش می کنید باشید. پس این لوازم به درد خودتان نیز خواهند خورد. در حالت کلی لوازم کمپینگ به عنوان یک ایده کادو برای پسر لوازمی جذاب و در عین حال بسیار کاربردی هستند.

 

  • زیورآلات چرمی

زیورآلات چرمی در ارائه پیشنهاد کادو برای پسران جوان مطرح هستند. این زیورآلات هم می توانند برای افراد با استایل اسپرت و هم برای استایل های مردانه و رسمی مناسب باشند. اکثر آقایان علاقه کمتری به استفاده از زیورآلات طلا و فلزی نشان می دهند.

با این حال زیورآلات چرمی زیورآلاتی هستند که برای اغلب آنها به خصوص در سنین نوجوانی و جوانی جذاب است. برخی از زیورآلات چرمی در ترکیب با فلزاتی چون طلا ارائه می شوند و برخی دیگر طرح هایی تنها شامل چرم می باشند. علاوه بر مدل و طراحی، رنگ زیورآلات چرمی از جمله دستبند چرم مردانه می تواند با سایر اجزای استایل از جمله کفش یا کمربند ست شود.

 

  • ماگ

انواع ماگ گزینه دیگر مطرح به عنوان کادو یادگاری برای پسر است. ماگ ها برای نوشیدن انواع چای، قهوه و سایر نوشیدنی های سرد و گرم، لوازمی مورد استفاده در منزل، محل کار، دانشگاه، مدرسه و … محسوب می شوند. پس یک ماگ دارای طراحی و رنگ مردانه را می توانید به هر مرد و با هر سن و سالی هدیه کنید. حتی اگر به ماگ های ست مخصوص زن و شوهر، عشق یا ماگ های ست خواهر و برادری علاقه داشته باشید می توانید آنها را خریداری و همراه با مخاطب تان استفاده کنید.

ماگ های حرارتی و غیر حرارتی در انواع مختلف می توانند با یک تصویر سفارشی نیز ارائه شوند. این تصویر می تواند تصویر خود فرد یا هر تصویر دیگری باشد. همچنین ماگ ها اندازه های مختلفی نیز دارند. در انتخاب و خرید یک ماگ بهتر است سلیقه خود و مخاطب تان را در نظر گرفته و مورد مناسبی را گزینش کنید. برای پسران، ماگ های به رنگ تیره همچون ماگ های مشکی، یا ماگ های دارای طراحی ساده بهترین گزینه محسوب می شوند. از این ایده به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی پسر نیز می‌توان استفاده کرد.

 

  • لباس ورزشی

 

کادو تولد پسر

 

لباس ورزشی به عنوان کادو واسه پسر مورد استقبال اغلب مردان است. مردان لباس های ورزشی را هم در باشگاه، هم در پیاده روی های روزانه، هم در منزل و هم حتی در مسافرت استفاده می کنند. لباس های ورزشی اغلب شیک و مناسب افراد با هر قد و هیکلی هستند.

با این حال جلوه این نوع لباس ها در بدن افراد خوش هیکل بیشتر و بهتر است. اگر شما نیز فکر می کنید که مخاطب هدفتان از هدیه گرفتن لباس ورزشی خوشحال خواهد شد، به این گزینه کاربردی بیشتر بیندیشید. اگر سایز لباس او را نمی‌دانید به کمک جدول سایزبندی لباس ، سایز شخص مورد نظر را اندازه گیری کنید.

  • ادکلن

کادو تولد پسر می تواند یک ادکلن نیز باشد. در اغلب موارد، افراد از یک ادکلن خاص استفاده می کنند. در این حالت بوی آن ادکلن برای آن فرد یک مشخصه محسوب می شود. در حالی که برخی دیگر ممکن است از هر ادکلن مردانه دارای بوی مطبوع استقبال کنند.

اگر مخاطب شما همیشه بوی خاصی دارد و می دانید که از یک ادکلن خاص استفاده می کند، می توانید آن ادکلن را خریداری و به او پیشکش کنید. اما اگر اینطور نیست برای خرید یک ادکلن به عنوان کادو برای پسران می توانید به سراغ گزینه های پرطرفدار معرفی شده توسط فروشنده بروید.

البته عطر و ادکلن های پرطرفدار مردانه در برخی وب سایت ها یا صفحات مجازی نیز معرفی می شوند. پس تنها کافی است به جستجوی کوتاه در فضای وب بپردازید تا مورد مناسب مدنظر خود را بیابید.

  • ساعت مچی

ساعت مچی هدیه خاص و کاربردی دیگری است که به عنوان ایده کادو تولد برای پسر مطرح می شود. ساعت های مچی مردانه در رنج قیمت های مختلف ارائه می شوند. پس با هر بودجه ای می توانید انواع ساعت مچی مردانه فلزی یا چرمی را برای مخاطب خود خریداری کنید.

با این حال در مقایسه با هدایایی چون ماگ، می توان ساعت مچی را یک هدیه گران قیمت محسوب کرد. البته اگر برند باز بوده و به سراغ محصولات برند بازار بروید، ساعت مچی را می توان یک کادو تولد پسر لوکس محسوب کرد. ساعت های مچی فلزی بیشتر مورد استقبال افراد با استایل رسمی و ساعت های مچی بند چرم بیشتر مورد استقبال افراد اسپرت پسند هستند.

اگر در زمینه بودجه و هزینه مشکلی ندارید می توانید به سراغ خرید ساعت های ست بروید. با این کار می توانید هم خود یک ساعت زنانه زیبا داشته باشید و هم یک هدیه خاص به مخاطب مردتان پیشکش کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *