آموزش و راهنمایی خرید

بهترین هدیه سازمانی کدام است؟ ( ایده های خرید هدایای سازمانی)

بهترین هدیه سازمانی کدام است؟ ( ایده های خرید هدایای سازمانی)

سازمان و ادارات در مناسبت‌های مختلف مانند مراسم تودیع و معارفه، جشن‌های آغاز به کار و سالگرد تأسیس، تقدیر از همکاران، جشن‌های بازنشستگی و … هدایایی را در نظر گرفته به مدیران، همکاران و اعضای مجموعه اهدا می‌کنند. حال باید ببینیم این هدایای سازمانی چه ویژگی‌هایی دارند؟ چه مواردی را می‌توان به عنوان هدیه سازمانی در نظر گرفت؟ و سؤالاتی از این قبیل که در این مقاله به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

 

هدیه سازمانی چیست؟

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که هدیه‌ای را از سازمان یا شرکتی خاص دریافت کرده باشید. هدیه سازمانی در واقع به هر نوع هدیه‌ای گفته می‌شود که در مناسبت‌های خاصی به کارمندان یک سازمان تا مشتریان اهدا می‌شود. هدایای سازمانی تنوع بالایی دارند و به کمک آن می‌توانید سازمان خود را برند کرده، روحیه کارمندان را برای فعالیت‌های مفید افزایش داده و مزیت‌های بسیاری برای سازمان خود به دست‌آورید.

ساده‌ترین هدیه سازمانی که ممکن است همه ما دریافت کرده باشیم، سررسید‌هایی است که بیشتر بانک‌ها و شرکت‌ها در آغاز سال نو برای مشتریان و افراد دیگر در نظر می‌گیرند. این سررسید‌ها شامل اطلاعاتی در مورد این سازمان به همراه لوگو آن هستند که باعث ماندگاری برند در ذهن افراد می‌شود.

 

ویژگی هدایای سازمانی

هدیه ای که برای سازمان تهیه می شود دارای ویژگی‌های خاص خود است که باعث تمایز آن‌ها از دیگر هدایای مناسبتی می‌شود. اولین گزینه این است که هدیه سازمانی نباید از اقلام دکوری و شخصی باشد اما جذابیت و زیبایی داشته باشد. در واقع این هدیه باید کاملاً رسمی باشد.

هدیه سازمانی باید دارای اصالت باشد. یعنی هر حوزه‌ای را برای خرید هدیه انتخاب می‌کنید، دارای هویت و شناسنامه مهم باشد. به عنوان مثال هدایایی از قبیل صنایع دستی ایرانی که اصالت و ارزش بالایی دارند.

برخی از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ از هدایای کاملاً شخصی‌سازی شده استفاده می‌کنند. این هدایا باید دارای بسته‌بندی مناسب، لوگو یا مشخصات اهدا‌کننده باشند. به این صورت‌شان هدیه‌دهنده حفظ شده و نام آن در یاد هدیه گیرنده ثبت می‌شود. می‌توانید از بروشور یا کتابچه‌های مربوط به سازمان را به همراه هدیه اهدا کنید و به این بهانه اطلاعات کاملی از سازمان خود در اختیار افراد قرار دهید.

نکته مهمی که هنگام انتخاب هدیه باید به آن توجه داشته باشید این است که هدیه شما به صورتی باشد که فرد به صورت مداوم و یا حتی روزانه از آن استفاده کند. این امر سبب می‌شود هدیه شما هر روز جلو چشم فرد بوده و به یاد شما باشد.

نوع بسته‌بندی هدیه نیز از ویژگی‌های مهم هدیه سازمانی است. انواع هدایای سازمانی باید دارای بسته‌بندی شکیل و زیبا باشند. این مورد را به عنوان یکی از مهم‌ترین اصول باید در نظر داشته باشید.

 

 

 اهمیت هدایای سازمانی برای اعضای مجموعه :

 

اهمیت هیده سازمانی برای اعضای مجموعه

 

به نظر شما چرا یک سازمان باید در مناسبت‌های مختلف به دنبال خرید هدایای سازمانی باشد؟

زمانی که یک شرکت یا سازمان از ابزار‌های قدرتمند مارکتینگ استفاده می‌کند، با پیشرفت‌های مهمی روبرو می‌شود. به همین دلیل خرید هدایای سازمانی می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های بسیار هوشمندانه و حرفه‌ای برای ایجاد ارتباط قوی و حس مشتری مداری در منابع انسانی و سایر افراد باشد.

یک مدیر حرفه‌ای باید به دنبال تقویت ارتباط خود با همکاران و مشتریان باشد. در این زمینه می‌تواند از هدایای تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف استفاده نمود. با دادن این هدایا روحیه و انگیزه کارکنان را برای انجام فعالیت‌ها ارتقاء داده و به پیشرفت سازمان کمک کند.

 با کمک این نوع هدیه ها می‌توان با کمترین هزینه و بیشترین اثر، پیام‌های تبلیغی و غیر تبلیغی خود را به گوش مشتریان رساند. در واقع هدایای سازمانی می‌توانند به عنوان یکی از بهترین کانال‌های تبلیغی در هر سازمان وشرکتی مورد استفاده قرار گرفته و پیام تبلیغی موردنظر را منتقل کنند.

 

 مزایای هدایای سازمانی چیست؟

هدیه سازمانی می‌تواند مزایای زیادی برای شرکت یا سازمان شما به همراه داشته باشد. برخی از مهم‌ترین این مزایا به صورت زیر هستند.

 

آشنایی و وفاداری به برند

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این نوع هدایا این است که برند شما به افراد دیگر معرفی می‌شود. در واقع این هدایا به صورتی آماده می‌شوند که دارای تصویر، لوگو و مشخصاتی از برند شما بوده و افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند به صورت مداوم به شما فکر می‌کنند.

 

توسعه مشتریان

به کمک هدایای سازمانی می‌توانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید. در واقع این نوع هدایا مانند انواع جاکارتی چرمی تبلیغاتی یکی از بهترین ابزار‌ها برای جذب مشتریان و برقراری ارتباط پایدار با آن‌هاست. استفاده از یک کیف گردنی تبلیغاتی که برای هر سفر همراه مشتریان ما باشد یک تبلیغات حرفه ای است برای سفارش کیف عمده پاسپورتی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

تقدیر از کارکنان

تقدیر از کارکنان

قطعاً کارکنان سازمان شما رکن بسیار مهمی در سازمان هستند که فعالیت درست و اصولی آن‌ها باعث رشد و پیشرفت سازمان می‌شود. دادن هدایا در مناسبت‌های مختلف روحیه کارکنان را برای کار مفید افزایش داده و به آن‌ها حس مثبتی داده می‌شود. علاوه بر آن می‌توان از هدایای سازمانی به عنوان پاداش برای انجام کار‌های مثبت کارمندان استفاده کرد. به همین دلیل بهتر است از یک عمده فروشی مناسب خرید کنید برای تماس با عمده فروشی کیف چرم با کارشناسان رادین چرم تماس بگیرید.

 

ایجاد تمایز با برند‌های دیگر

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که هدیه دادن برای سازمان شما ایجاد می‌کند، ایجاد تمایز با برند‌ها و سازمان‌های دیگر است. این کار باعث بالا رفتن پرستیژ کاری شما می‌شود.

 

چه مواردی برای هدایای سازمانی مناسب‌ترند؟

همان‌طور که گفته شد هدیه هایی که برای تیم خود تهیه می کنید با هدایای معمولی تفاوت داشته و باید حالت رسمی‌تر داشته باشند. در ادامه برخی از مناسب‌ترین انواع هدایای سازمانی معرفی شده‌اند.

 

کمربند چرم

خرید کمربند به عنوان هدیه سازمانی

کمربند‌های چرم می‌توانند به عنوان هدیه‌ای بسیار خاص و به یادماندنی به عنوان هدیه سازمانی باشند. کمربند وسیله‌ای کاربردی برای آقایان و حتی خانم‌هاست. به همین دلیل می‌تواند هدیه‌ای کاربردی و ماندگار برای کارکنان و یا مشتریان باشد. می‌توانید لوگو یا مشخصات سازمان خود را در گوشه کمربند حکاکی کنید تا یاد شما همواره با هدیه گیرنده باشد. برای ارتباط با عمده فروشی کمربند در تهران با واحد فروش رادین چرم در تماس باشید.

 

کیف چرم

کیف‌های چرم یکی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای هدایای سازمانی هستند. کیف‌های چرم در ابعاد مختلفی مانند کیف‌های بزرگ، کیف دستی‌های کوچک، کیف پول و … تولید می‌شوند. این تنوع دست شما را برای انتخاب باز نگه داشته و می‌توانید برای تمام کارکنان و انواع مختلف مشتریان کیف‌های چرم را خریداری کنید. اگر مشتریانتان خانم هستند می توانید از کیف های آرایشی با تصویر برند خود استفاده نمایید برای ارتباط با تولید کننده کیف آرایشی عمده با بخش فروش رادین چرم تماس بگیرید.

 

ست چرم

ست چرمی مردانه نیز از هدایای بسیار جذاب و ارزشمند هستند که می‌توانید به عنوان پک هدیه سازمانی انتخاب کنید. این ست‌ها دارای اقلام مختلفی مانند کیف پول، کمربند، جاکارتی و … هستند که برای آقایان و خانم‌ها به صورت مجزا انتخاب می‌شوند. می‌توانید ست‌های چرم کاربردی تهیه کرده و لوگو یا مشخصات سازمان را بر روی آن‌ها حکاکی کرده تا هدیه‌ای ارزشمند به کارکنان و مشتریان خود اهدا کنید. ست چرمی را می‌توانید به عنوان ایده کادو تولد برای پسر نیز در نظر داشته باشید.

 

جاکارتی چرم

امروزه هر فردی چندین کارت ضروری مانند کارت‌های بانکی، کارت ملی، کارت پایان خدمت و … داشته که در طول روز ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشد. به همین دلیل معمولاً کارت‌های ضروری را به همراه خود دارد. جاکارتی هدیه‌ای بسیار کاربردی و ارزشمند است که به کمک آن می‌توان تمام کارت‌های ضروری را دسته‌بندی کرد. اگ مخاطبان کسب و کار شما بیشتر از خانم ها و دختران جوان تشکیل شده سفارش جاکارتی فانتزی از یک تولیدی فروش عمده جاکارتی فانتزی میتواند هدیه مناسبی برای آنها باشد.

خرید جاکارتی به عنوا هدایای شرکتی

در چه موقعیت‌هایی هدیه شرکتی بدهیم؟

موقعیت‌های و شرایط مختلفی برای دادن هدایای شرکتی و سازمانی وجود دارد. شما می‌توانید در عید نوروز، اعیاد مذهبی، جشن سالگرد تأسیس شرکت و مناسبت‌های خاص به افراد اهدا می‌شود.

علاوه بر اعیاد مشخص می‌توانید در بازه‌های زمانی مشخص برای کارکنان خود هدایای ویژه‌ای را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید در صورت ارتقاء شغلی افراد و انجام فعالیت‌های سخت توسط آن‌ها، هدیه‌ای را برای تشکر و قدردانی در نظر بگیرید.

برخی از سازمان و شرکت‌ها هنگام برگزاری همایش‌ها، شرکت در نمایشگاه‌های مختلف و … برای جلب نظر مشتریان جدید و قدیمی، هدایایی را در نظر گرفته و به افراد اهدا می‌کنند. این کار نیز به توسعه برند کمک بسیار زیادی می‌کند. اگر شما قصد این کار را دارید  می توانید برای سفارش و فروش عمده ست کیف و کمربند چرم با مشاوران ما تماس بگیرید.

سخن آخر

همان‌طور که مطالعه کردید هدایای سازمانی در مناسب‌های مختلف توسط مدیران سازمان‌ها به کارمندان و مشتریان اهدا می‌شوند. هدایای سازمانی با هدایای دیگر مناسبت‌ها تفاوت داشته و برای انتخاب آن‌ها باید اصول مشخصی را رعایت کرد. حتماً بر روی هدیه لوگو یا مشخصات شرکت درج شود. انتخاب نوع هدیه نیز بستگی به سازمان داشته اما معمولاً از هدایای رسمی و دارای اصالت در این زمینه استفاده می‌شود. بسته‌بندی اصولی و مناسب را نیز هنگام تدارک هدایا در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *